آشنایی با پلاک مشخصات شرکت آب و فاضلاب استان تهران
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

آب سرچشمه حیات و با ارزشترین عنصر موجود در جهان هستی است و طبق آیه شریفه قرآنی ، هرچیزی از آب زنده است( و من الماء کل شی حی)، وظیفه شرکت آب و فاضلاب استان تهران توزیع  آب آشامیدنی و بهداشتی به تمام مردم استان تهران و جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب مناطق شهری استان تهران است. این استان حدود 14 میلیون نفر جمعیت دارد که 92درصد آن را جمعیت شهری تشکیل می‌دهند و حدود 20درصد جمعیت کل کشور را در خود جای داده است. شرکت آب و فاضلاب استان تهران وظایف محوله را از طریق شرکت‌های زیرمجموعه‌اش انجام می دهد که شامل شرکت‌های آب و فاضلاب شش‌گانه تهران (شرکت‌های آبفای یک تا 6)، شرق استان تهران، جنوب شرقی استان تهران، جنوب غربی استان تهران، غرب استان تهران، شرکت تامین و تصفیه و شرکت فاضلاب تهران است.

این شرکت به مانند هر شرکت خدماتی دیگر در قبال انجام وظیفه و میزان مصرف از مشترکین مبالغی را  دریافت می کند. این مبالغ براساس کارکرد کنتور آب مشترکین محاسبه خواهد شد.

برای ثبت دقیق و بهتر  اطلاعات مربوط به آّب مصرفی مشترکین، هر کنتور دارای اطلاعات منحصر به فردی است. این اطلاعات توسط پلاک آلومینیومی به کنتور آب الصاق می‌شود. این نیم پلیت ( پلاک مشخصات) با چاپ برجسته و طراحی زیبا ماندگاری بالایی دارد.

متریال مورد استفاده برای ساخت نیم پلیت شرکت آب و فاضلاب استان تهران آلومینیوم می باشد و دلیل استفاده از این فلز، مقاومت بالای آن در برابر بارندگی(آب) ، آفتاب( نور خورشید) وسایر عوامل طبیعی می باشد.





:: موضوعات مرتبط: بج سینه , ,
:: برچسب‌ها: بج سینه، ساخت بج سینه، سفارش بج سینه فلزی، قیمت بج سینه ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: